diumenge, 10 de gener del 2010

ALGUNS REGALS DE NADAL

Aquest Nadal m'he atrevit a fer alguns regals per la família. Com que la familia ho accepta tot... els meus primers treballs de Patchwork han estat regals per a ells. A la meva neboda una bossa per l'esmorzar, a la mare una tovallola i per decorar la casa un arbre de Nadal!!!
Aqui els teniu! (La bossa m'ha ajudat la meva "senyu!")

Esta Navidad me he atrevido a hacer algunos regalos para la família. Como que la familia lo acepta todo... mis primeros trabajos de Patchwork han sido regalos para ellos. A mi sobrina una bolsa para el almuerzo, a mi madre una toalla y para decorar la casa un árbol de Navidad!!! Aqui los teneis!!! (La bolsa me ha ayudado mi "señu!")


2 comentaris:

  1. Tot molt xulo. L'arbre ha quedat ben bonic. Ara faltaran els llacets, però això l'any vinent, val?

    ResponElimina
  2. d'acord!!!
    els posaré l'any que ve!!
    i això que amb els picarols ja son foça eh??

    ResponElimina